Priscilla de la Cruz - Hot Mexican Blondes



Here we go again with some Latina models, after serve you Gabriela Spanic and then Thalia now we have another hot mexican models, her name was pricilla de la cruz which live in Hermosillo Sonora, Mexico, Priscilla de la cruz first language was spanish, so she didn't speak english very well. Although this 21 years girls was not included into a famous models, but we think that sometimes her name was listed there.. as a supermodels, and now we have her picture set and a little biography of her.. just check it out on Priscilla de la Cruz - Hot Mexican Blondes

Age : 21
Height: 5' 6"
Weight: 108 lbs
Shoe size: 6
Hair color: Blonde
Hair length: Long
Eye color: Brown
Ethnicity: Hispanic
Skin color: Olive










loading...
Priscilla de la Cruz - Hot Mexican Blondes Priscilla de la Cruz - Hot Mexican Blondes Reviewed by Chika Anindita on 6:14 PM Rating: 5

3 comments:

  1. fatal la morra PRISCIFILIS conocida en el bajo mundo del ampa jajaja weee fatal las fotos jaja amateurss las ke te lo tomaron y tu naka de orilla con razon pinche TACHERAAAAAA eres una leandra askerosa oiee revisate ahi ve al ginecologoo ya me dijeron ke te la llevas infectando batos no jodas cabronaa!!

    ReplyDelete
  2. Cuidado con esta PRISIFILIS, facilota suelta prenda, pero pues que mal queda uno por cogersela, sale muy caro curarnos cabrones, cuidense de esta perra

    ReplyDelete
  3. nelly esos comentarios de ardida que??? son puras mentiras eso que dices nomas le tienes envidia, yo estaba cuando los escribiste desgraciada mente en ese entonces yo era tu amiga y le deje de hablar ala pris por ti pero despues de todo lo que paso y los problemas en que me metiste me doy cuenta de como eres y nomas escribo esto para aclarar que son mentiras y que me consta por que yo estaba cuando lo escribiste atte vianka ...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.